♥EmelieLinnJosefine♥

Turning tables

Publicerad 2013-09-21 12:29:00 i Vardag,

Tja tja! Kom just hem från moffas, var och plockade äpplen. Och var till villan och kollade, det börjar ta sig. 
Igår kväll kollade jag idol, ammagad om inte Gabriel skulle ha gått videre, tur!! Men synd att Juliett gick ut, jag tyckte Elin eller Kevin skulle ha gått ut. Men jo. 
Ikväll vet jag inte om jag skall fara till Mela eller fara och kolla på Dannes beibiiin. Öh. Kommer inte fram till något. Bra då det är dåligt väder så slipper man gå ut, hhahahahh! 
Bloggar mera sen, hejdå! :) 
 
 
Sommar bild..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela