♥EmelieLinnJosefine♥

The Day

Publicerad 2013-09-01 18:45:00 i Allmänt,

Tjao! Idag har jag inte gjort något, typ. Varit till butiken och köpt mig en tidning. Sen fick jag så sjukt i magen så har inte gjort någonting sedan det. Usch, imorgon är det måndag, helgen har gått så himla fort. 
Ska gå och sova tidigt ikväll, men innan det ska jag gå i dushen, lägga på en ansikts mask, göra en egen hår inpaktning kropps peeling och såna saker & modde läxan. Hoppas jag får gjort det så att inte min mage hindrar mig, vilket den kommer göra. Dumma mage. Annars imorgon så har jag inga planer, kommer läsa på modde föhör vi har på tisdag, men vi får ha en " lunt" lapp, så det går väll bra. Nu ska jag börja röra på mig, så jag får någon ting gjort. Hejdå! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela