♥EmelieLinnJosefine♥

Repeat

Publicerad 2013-09-23 21:04:07 i Allmänt,

Har knappt sovit något inatt, har bara hostat. Och förståss skulle strömmen fara, kaiken lisäksi! Orkade inte laga mig för skolan heller,haha. 3 chilla timmar och sen jommpa, Bettina & jag gick ut och gå. För jag hade ont i halsen. Slapp springa 7km. Sen hade vi hål typ 1 1/2 timme så for till smarket. Dum som jag så köpte jag en energi dryck. Trodde jag skulle spy efteråt. Så har mått dåligt hela kvällen. Men tog mig ut på en promenad, och efter åt blev det mycket bättre. Åt gott ( banan&äpple) framför 2x pll just. Ska utrusta mig så jag inte måste springa upp mitt i natten inatt också. 
Imorgon efter skolan stannar jag som vanligt på piano och efter det ska jag öva till finska prov. Ha en bra tisdag! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela