♥EmelieLinnJosefine♥

peace

Publicerad 2013-09-15 21:05:11 i Allmänt,

Hejsan! Ska snart gå och sova så jag orkar imorgon, men tänkte slänga in ett inlägg före. Har suttit och räknat matte ikväll med Papi, 3 kpl kvar att öva imorgon. Hoppas jag får bra i provet! 
Så här ser veckans planer ut → 
Måndag: skolan, öva på matte prov, rella prov och på piano.
Tisdag: Skolan, sedan piano, öva mycket på rella prov.
Onsdag: Skolan, sedan kanske far jag till stan 
Torsdag: Skolan, teori efter.. hemlig plan haha ;) 
Fredag: Skolan, partyy, vet inte vad jag ska hitta på!  Hoppas ni får en bra vecka :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela