♥EmelieLinnJosefine♥

party

Publicerad 2013-09-28 12:16:00 i Allmänt,

Hej! Igår fyllde Elin, grattis! <3 Så vi for till vasa efter skolan. Eller 14.50 for vi. Kom fram en fyra tiden och så började vi shoppa. Hittade ingenting först, men sen så köpte jag ett par byxor från cubus, en svart tröjja från h&m och ett halsband från gina trico. Sen gick vi till rax och åt, dom hade barnkalas där så vi väntade en stund tills det hade lugnat sig. Så en sju-tiden började vi äta, mums! Och så var det massa glass flipp. 
Efteråt så for vi till citymarket och köpte gått. Jag köpte vinduvor och saft. Thih! Sen gick vi till bion och chillade där en 45min. Och kl 21.15 skulle filmen börjat. Men det blev lite senare. Ifl var *The Millers* en riktig bra film, och humor!  
Sen hämtade Hanna oss och så for vi hem. Kom hem 00.00 typ hehe. Då va Mia här så chilla med Nico och hon. En riktigt bra fredag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela