♥EmelieLinnJosefine♥

Idol 2013j

Publicerad 2013-09-10 18:47:39 i Vardag,

Hejsan! Idag for jag till skolan, var jätte tråkigt. Sen for jag på piano som gick väldans snabbt. Har varit på datorn och vilat sen jag kom hem. Ska se idol ikväll as usal. Mina favoriter har det hittils gått bra för, hoppas alla av dem kommer videre!
Här är några av dem --->
 
Gabriel Arales 
 
 
Reza som inte gått videre, men han är endå så rolig
 
 
Sara
 
 
Ludvig ( såkallad Ola Rapaces bror) 
 
 
 
George 
 
 
 
Några av mina favoriter, finns nog många fler! 

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2013-09-10 21:03:36

Tack desamma :)

Svar: Vsg!:-)
Emelie

Postat av: Mathilde

Publicerad 2013-09-11 10:31:25

SV: Tack så mycket.. =D

Svar: Varsågod! :-)
Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela