♥EmelieLinnJosefine♥

helgen

Publicerad 2013-09-09 14:17:00 i Allmänt,

Är sjuk så mobilbloggar nu, för lat för att stiga upp ur sängen. 
 
Fredag: Hade allmänt chill, var super trött så jag for inte till vasa. Så satt hemma och kollade D.H, sen spelade mamma & jag barn alias på finska och engelska, haha! Och åt glass, omnomn. 
Lördag: Gjorde knappt någonting på dagen, sen började jag laga mig. Något över fem för jag till Elins, chillade och på tills alla kom. Då spelade vi ett spel, sen fick vi fnatt där något över tio. Så vi cyklade in till kvimo, utan väga lampor. Usch vad det var äckligt. Brukar vara mycket älgar där -_-. Sen när vi kom ut ur kvimo så träffade vi Eves bror, stog och talade med honom en stund och så cyklade vi till Elins sen. Chillade bara, sen kollade vi film *so undercover* och sen somnade vi där vid halv 4 tiden. For hem 1 tiden från Elins. 
Söndag: Kollade bara Pll. Haha orkade inte göra något annat. Eller jag lockade mitt hår, spayade det och sen kammade jag ut det. Fint resultat haha.
 
 På kvällen fick ja så ont i magen & det fortsatte på morgonen, har nog ännu lite sjuk mage men det är bättre. Har kollat pll idag och vilat bara. Ska fortsätta så, ha en fortsatt bra dag! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela