♥EmelieLinnJosefine♥

bää

Publicerad 2013-09-22 17:27:34 i Allmänt,

Hej! Igår for jag till Melas nog. Vi for till sale med vespon å kört omkring, hehe. Sen köpte
vi gott och for hem och kollade dh resten av kvällen. Kom hem något före tolv.
Idag har jag övat lite på finska prov som vi tydligen har på torsdag. Sen for Bennen Papi å Mami o jag och åt till tesses. Tog en liten lövbiff portion, mm gott <3 Sen gick vi och kollade på fåren dem har där, söta!
Ska gå ut och gå om en stund, sen ska jag bara ta det lungt. Ha en bra kväll! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela