♥EmelieLinnJosefine♥

A new day has come!

Publicerad 2013-09-02 17:11:01 i Vardag,

Hej! Idag började vi med håltimme, så gick till smarket och köpte mig tuggum. Sen rullade dem 2 andra timmarna på, och så gympa. Då hade vi fridrott, wioo! Hoppade höjd as usal, fick 1.15 som mest då måsta vi sluta. Sen på elevhandledning, gjorde vi ett test på datorn om vad vi kunde passa arbeta som, jag fick b.l.a disco jokey, haha, och så nå med barn skötare och såna grejjer. Ska fara ut och cykla en bit nu snart, och sen se idol. Ha en bra kväll! 
 
 
Så vacker bild, haha! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela