♥EmelieLinnJosefine♥

Prao

Publicerad 2013-10-23 17:59:50 i Allmänt,

Hejsan! Ska berätta om denna vecka och söndagen. 
På söndag for Eve och jag till Bodins ( vörå) och så kom några andra dit också, helt chill kväll var det. 
På måndag for jag till lilla dagis på prao då, var helt chill där. Men frös som bara den när vi var ute, kunde knappt gå då jag kom in. Sen efter jag hade slutat så kom mamma efter mig och så for vi till vasa, gick först och åt och sen for jag till Kesias. Kom hem en halv nio tiden, då chillade jag bara. 
På tisdag så vart det samma som på måndag. Men fick sluta en halvtimme förr så då gick jag till fammo och satt med henne en timme innan mamma kom. Sen på kvällen for vi till moffa efter nå vinter kläder, sen somnade jag en 11 tiden. 
Idag steg jag upp en 5.30 redan, så for jag till dagis. Helt lungt där på morgonen, satt och läst en tidning bara. Sen ösregnade det då vi gick ut, men det gick nog bra för jag frös ju ifl inte idag. Nåjo, då jag slutade gick jag till butiken, och sen for mamma och jag hem. Har kollat nyaste pll avsnittet ikv, ojoj. sååå spännande nu. 
Ska bara ta det lungt ikväll. Imorgon är det sista prao dagen och sen far jag på teori dirket efter. Borde börja läsa på alla prov som kommer nästa vecka, men det orkar ju inte jag. 
 
 
 
Hiihihihih, nu e jag busig och bjuder på en sommar bild. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela