♥EmelieLinnJosefine♥

Mjaoo

Publicerad 2013-10-11 21:50:40 i Allmänt,

Hejsan! Har inte haft tid eller ork att blogga på hela veckan, så tar en snabb genomgång nu. 
 
Måndag: läste på prov och chillade.
Tisdag: Piano efter skolan och sen läste ja på prov.
Onsdag: Skrev vädens sämsta prov, kmr så att få underkänt. Haha! Sen kolla jag pll och chilla.
Torsdag: Skolan→ Teori, efter teori så tog de 40min innan vi kom oss hem ( wilma och jag) så spela fotboll då. Sen tog jag lungt hela kvällen.
Fredag: Skolan→ s-market å handla taco och tortilla. Sen for vi till vickis och lagade det. Omnom! Sen lagade vi oss och for ut, chillade åpå där och frös ihäl. Nu sitter vi hos Vickis, och kollar friends. Eller jag nördar telefonen! Bennen kommer snart efter oss så ska börja packa i alla saker nu. 
s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela