♥EmelieLinnJosefine♥

It*s to cold outside for angels to fly

Publicerad 2013-10-17 13:35:10 i Allmänt,

Höstlovet börjar med snö. Jag är inte så taggad som alla andra. Hösten skulle nog få vara en stund till. 
Imorgon så åker mami, nico, ingeborg och jag till tammefors. Ska till ikea, ideapark och shoppa på andra ställen. Sen ska vi sova på hotell och så kommer vi hem på lördag kväll. Ska bli nice. :) Sen på söndag ska jag kanske till vörå? eller vara med nån fjomp. Sen har vi prao, då ska jag vara på lilla dagis i maxmo. Sen efter praon har vi 2 provveckor.. :s 
 
Idag ska jag packa, fara till moffa (tror jag), laga maten, och chatta med folk.( hahah, satt och chatta 5 timmar i en grupp igår, kullivmanhar.) Ska gå och fixa maten nu innan Nico & Bennen kommer hem. 
Ha en bra dag & ett bra höstlov. Hejdå! :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela