♥EmelieLinnJosefine♥

Höstlovs resa

Publicerad 2013-10-23 15:38:16 i Resa,

I fredagst så for vi iväg en halv åtta tiden mot stan, där plockade vi upp Ingeborg och fortsatte mot Tammerfors. Stannade inte en enda gång, så vi for direkt till ikea. Shoppade saker där och sen åt vi.Var där i 3 1/2h. Därifrån fick jag mig: 100 st ljus, en grej åt Evelina, och så köpte Ingeborg 2 st rosa koppar åt mig ( har inget öra men vet nu inte vad jag ska kalla det ). Sen packade vi in alla saker i bilen och for till Ideapark. Där gick vi och på i 3 1/2h, hittade en blå hoppari där, köpte inget mer där. Sen började vi söka oss mot hotellet. Vilade där en stund och sen gick Nico och jag ner till bastun. Skulle gå i " avsvalkningspolen" också, men det var så fullt. Sen åt vi gott och pjasade oss. På Lördag lagade vi oss och gick ut och shoppade i Tampere centrum. Köpte: 2 par styckna strumpor och så köpte Ingeborg en tröja åt mig och så en parfym. Sen började vi fara hemåt, kom hem en 19.00-20.00 tiden då lagade vi tacos och sen kom Adde till oss, och sov över. Chillade mest då! Har varit ett riktigt bra höstlov♥
 
Nicos hero!
 
Mys med elefanterna♥
Morgonmål!
In i Tampere!
Nico och jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela