♥EmelieLinnJosefine♥

Fly

Publicerad 2013-10-31 17:35:05 i Allmänt,

Hej! Har inte haft ork att skriva på länge, mrn nu ska jag ta tid på mig. Berättar kort från söndag vad som hände. Söndags dagen tog jag lungt hela dagen, sen mot kvällen for jag & Mela till vörå city. Då mamma sku på ictys. Var där med bodin o com. På måndag så skulle jag läsa på matte, men det blev inte till något. :| Tisdagen var en händelse rik dag, började bra. 《Joke》. På håltimmen for Anna o jag till Hvc för jag skulle ta blod prov, som tur tog dom bara 2 rör. Så de var inte såå farligt. Sen kl 13.15 for jag och pappa mot sjukhuset, skulle vara där 14.30. Sen körde vi race fart tillbaka till vörå för att hinna med piano. Och på kvällen for pappa o jag och elda på villan i spisen. Igår (onsdag) så läste jag på geografi prov nästan hela kvällen. Sen tog jag det lugnt. Idag gick geografi provet helt okej, inte mega svårt eller lätt. Var meningen att jag skulle farit på musik cafe ikväll. Men efter maten fick ja så otroligt sjuk mage, så ikväll får jag bara vila och hoppas det blir bättre. Imorgon ska jag kanske till Vasa efter skolan, måste se. Ska fortsätta med mitt nu, hejdå! :) * blir bildlöst för blogg krånglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela