♥EmelieLinnJosefine♥

1-10

Publicerad 2013-10-04 18:24:24 i Allmänt,

1.Vad tycker du är viktigt i livet? 
Att ha ärliga vänner, en bra hälsa, familjen och massor mer 
 
2. Om du skulle vinna 1milj, va skulle du göra?
Nej, jag skulle dela ut mycket av det. Betala av lån, åka på resa och spara.
 
3. Berätta om din skola och klass
Min skola är inte så stor, men mycket trevliga folk. Öum, som i alla andra skolor så finns det folk som söker mycket uppmärksamhet och dem som inte gör det. Maten är helt bra, man får mellanmål gratis.
Vår klass var vi 21 i, men en flyttade så nu är vi 20. Vi är en högljudd klass, å väldigt bra. Alla har någon att vara med i vår klass, så det är bra. Vi har en ganska trevlig klass nog. Är glad att jag blev i denhär klassen, skulle inte velat vara i någon annan! 
 
4. Vad gör du på fritiden? 
Jag är med kompisar, spelar piano, hemma med familjen, kollar på pll, nördar datorn, har det allmänt chill. 
 
5. Vad tycker du är orättvist i världen?
Att vissa ska behandlas olika för hudfärg, tro, klädstil och såna saker.
Att alla i världen inte får mat &vatten och inte har någonstans att bo. Att många ska måste gå igenom hemska saker som ung. Och såna grejjer. Det finns egentligen ingenting i livet som är rättvist. 
 
6. Berätta om dina vänner!
Jag har dem bästa vännerna, dem som alltid finnas där. Och dem jag kan lita på. Jag har alltid kul med dem. Vardagen skulle vara så tråkig utan er <3 
 
7. Hur är du som person?
Jag bryr mig väldigt mycket om andra. Är omtänksam och lägger oftast andra före mig. Jag dömer inte folk efter utseende, klädstil, hudfärg eller sånt. Jag älskar att hjälpa andra. Jag kan inte ( spec mina vänner) låta någon må dåligt, då gör jag allt för att hjälpa dem. Jag har konstig humor, skrattar åt mina egna skämt. Jag är aktiv och sitter inte stilla så länge.. ja typ det! 
 
8. Berätta om ditt land! 
Finland, är ett ganska tryggt land att bo i. Haha det enda jag kmr på. 
 
9. Vad ser du sig själv om 10 år?
Då har jag ett jobb, en man och ett barn. Och så ska jag börja bygga hus.
 
10. Ångrar du något i ditt liv? 
Jo, men det har jag lagt bakom mig. Det är viktigare att fokosera på framtiden än att grubbla  på det förflutna. Och allt som har hänt så har man ju lärt sig och blivit starkare. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela