♥EmelieLinnJosefine♥

Fredag→måndag

Publicerad 2013-11-04 21:25:51 i Allmänt,

Hej! Skulle ha farit Ya från skolan idag, men då jag kom till skolan fick jag sjuk mage & mådd dåligt. Så jag gick fick gå till sjukrummet och kl 10.00 kom Bennen efter mig. Har vilat idag, kollat på dh och läst på engelska prov för fullt. Får se om jag far imorgon, har sjuk mage nu igen & känner mig febrig. :s I fredagst for jag till stan med mami, kollade runt i butiker. Hittade vilken modell av jacka jag vill ha,men ingen nummer. Annars gick vi runt o kollade. Köpte en tröja från h&m. Sen for vi och åt till mäcken o for sen till Nicos. Mela kom dit sen och så lagade vi oss och sen traskade vi iväg mot sion. Kom hem 12 tiden.
Lördag var ju allahelgona. Fick besök av fam Rönnlund på morgonen, sen när dom hade farit for Bennen, jag o pap med Lis-Britt och tände ljus på gravarna i maxmo. Då vi kom hem lagade jag mig och sen for vi till gravgården i oxgangar och "hälsade" på mommo. ♥
Sen kl 19.00 började Nico o jag gå mot Annas. ( nico bärd väskor haha). Med Annas så kollade vi film ( värdens dåligaste). Och hörde på musik o chillade. Somnade en 4-tiden. Var till Annas till en halv 2, sen traskade jag hem. Tog det lugnt hela kvällen & läste på prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela