♥EmelieLinnJosefine♥

<3

Publicerad 2013-11-16 12:05:33 i Allmänt,

Hej! Har lämnat bloggande nu i en hel vecka, så jag tyckte det var på tiden att uppdatera. Berättar kort om dagarna. På måndag hade vi simning på Jomppa, men Anna och jag simmade inte så vi måste gå hela vägen dit, det var kallt men ändå ganska skönt. Sen tog jag 14.50 bussen till vasa och gick till Nico, låg och myste med henne och diskuterade livet. Sen mot sex tiden gick jag till Kesias, hade det riktigt mysigt där.Kom hem en 21.00-tiden. Tisdag, hade helt vanlig skoldag, hahha, eller Eve och jag var allmänt Yolo. Sen efter skolan for jag på piano. Sen på kvällen så myste jag bara. Onsdag, vanlig skoldag. Sen gjorde jag ingenting på kvällen. Torsdag, vanligt i skolan,sen efter skolan for jag på teori. På kvällen, så gjorde jag ingenting. Fredag, jobbig skoldag. Eller egentligen inte men det blev så. Efter skolan for jag med Anna-Stina till Melas. Tog lugnt där och fixade oss. Sen 17.30 tiden for vi mot vasaa. Gick och på där, köpte bara en Bh, hehe.. Sen gick vi mot sion och var där typ till 22.00, sen gick vi in till stan igen på mäccen mat. <3 himmelsktgott. For till macuni, och sen hem. Kom hem 23.50 tiden? Så jag tog natten nästan med det samma. Idag är det lördag, sitter hos moffas nu. Ikväll så ska vi ha besök av fam Rönnlund. Tills dess ska jag kanske baka och städa mitt rum. Nåjo, ha en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela