♥EmelieLinnJosefine♥

När vi två blir en!

Publicerad 2013-05-30 20:42:37 i Allmänt,

Hej! :) Idag har skoldagen varit lätt. En timme modde, där vi hade fråge sport, that moment when the boys win. :/ 
Sen textil där jag gjorde INGET. Hjälpte Julia lite och sen hämtade vi nå ull från Nygårds. Åså fick vi sluta en halvtimme förr. 
Sen hade vi aktivitets dag vid skidcentrum. Var inte så aktiv då de var klasskamp men nog vid fotbollen. Hade det bäst med Vicki och Eve. :) Eleverna vann, men häjjade på lärarna. 
Sen for vi på kalas då jag kom hem, på Aprilias, Grattis sötis! <3 
Och nu är Jenny och hennes Mor, här. Ska sova här 3 nätter. Så ska sova i Nicos rum nu. 
 
Imorgon har vi bara klassforeståndartimme, och så ska vi städa. Och på promenix i en timme. 
Sen hem. Shönt! 
 
Här kommer ett colage från dagen. 
 

Kommentarer

Postat av: Linnéa Thell Jansson

Publicerad 2013-05-30 20:50:20

Fin blogg!

Svar: Åj tack så mycket! :)
Emelie Nygård

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela