♥EmelieLinnJosefine♥

Kommentarer

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Publicerad 2013-05-29 17:11:50

svar: tack så jätte mycket fina du :)

Svar: Varsågod fina du! :)
Emelie Nygård

Postat av: C H A R L O T T E

Publicerad 2013-05-29 20:46:45

Jätte fin blogg du har =)

Svar: Tack så mycket! :)
Emelie Nygård

Postat av: Linnea

Publicerad 2013-05-29 21:09:21

Vad duktig hon är på att rita :)

Svar: Javisst e hon? Superbra! :).
Emelie Nygård

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela