♥EmelieLinnJosefine♥

we can not change the past but we can change the future

Publicerad 2013-06-09 12:17:00 i Allmänt,

Hejsan! Har inte bloggat på 2 dagar, men jag lagar inget långt inlägg för det. 
I fredast så var jag på villan med Mela och alla andra. Mela & Nico och jag var ut på en båttur. 
Somade sent cr 2.30 och vaknade 7.30 men somnade om som tur. 
Igår så var jag på villan med Apirlia, sen for jag med Minda och Mela och simmade till skolan. Varmt vatten, men kallt i luften. 
Sen på kvällen for jag till Elin, vi kollade pll, var och simmade och hade allmänt kul. haha, vissa vet inte vad en vännina är ;)  
Sen cyklade jag hem en 11 tiden. Cyklade allt vad jag kunde så var helt svimm färdig då jag kom hem. 
Idag  har alla utom Nico och Jag farit till hesa på Mark knoffler ( haha jag kan inte stava ;) ) 
på konser, kommer hem inatt så nico och jag är hemma ensam. 
Ska kanske och simma med Mela och Minda idag också, får se. Och så ska jag också börja kolla på Pll. Var så intressant. 
 
Obs, det blev ganska långt endå, nåja, nu får bilderna tala till er, ha de gött! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela