♥EmelieLinnJosefine♥

Summer->

Publicerad 2013-06-27 12:52:00 i Allmänt,

Nå nu ska ja ta och berätta om dehär dagarna! 
 
Söndag: Tänkte ta en chill dag, men det blev det inte. Tåte, Mari & Aprilia kom hit ganska fort, på förmiddagen. Då grillade vi gott och Aprilia simmade. Sen for vi alla till Sussos bygg ställe och kollade, då såg vi våra släktingar där på andra sidan sjön. Så vi ringde åt dem och så kom dom och hämtade oss med båt, vi var på deras villa cr 2-3 timmar. Sen for vi hem. :)
 
 Måndag: Tog och sov till en 12-tiden. Hade inget att göra så Natalie o jag bestämde att fara cyklande till hellnäs. Startade kl 3, o kom fram 15.40, så det tog inte allt för länge. ( är väll cr 12km dit). Köpte glass o pratade en massa. Cyklade hemåt en 7-tiden. Sen kollade jag pll. :) 
 
Tisdag: Chill hela dagen. Kl 18.00 for vi till maxmo och tog upp mela och körde videre till vörå. Mela och jag skulle laga ombre, så vi köpte färg. Då vi kom hem började vi på genast, fast vi var ganska klåpiga. Haha ^-^ Lite nervösa var vi, ingen av oss hade nng ens färgat håret och så lagade vi ombre. Men det blev nog riktigt bra! 
 
Onsdag: steg upp kl 9.00 och lagade mig. Kl 10.00 kom Tåte efter mig. Så for jag till villan och skötte prilis. Var där till halv fyra. Sen då ja kom hem var jag så vilade jag. 
kl 18.20 for jag till Annas. E, A o ja skulle ha piknic, hittade en ö som vi var på. Muusit! Sen rodde vi över till mitt och for på en luft madrass till andra sidan sjön. ( skulle hämta en annan luftgrej) haha, måsarna var galna på oss. Sen grillade vi oss varsin hamburgare o så hoppade vi i båten och rodde tillbaka till Anna. Sen for vi till mig en lillan stund. En elva tiden for dem hem. Då hoppade jag i en lång varm dusch. Efterdet gick jag och sova. Zz. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela