♥EmelieLinnJosefine♥

Sweet dreams

Publicerad 2013-06-12 20:33:36 i Allmänt,

Hej! Berättar kort om de dagarna som gått. 
I måndags var jag och simmade med Kevin & Nico till skolan. Sen for jag till villan och skötte Aprilia.
Tisdag så steg jag upp kl 8.00 och lagade mig, 9.00 kom Tåte efter mig och så skötte jag Aprilia ända till 17.00. På kvällen gjorde jag inget. 
Idag steg jag upp samma tid och tåte hämtade mig, var med Aprilia till 12.45. Då for jag hem och lagade mig. 
Sen skjutsade Marlene oss ( Nico och jag) till dagis i maxmo och mamma tog oss därifrån till stan. Var där en 35 min. Sen hem. Sedan dess har jag kollar pll, och varit ut och gått! :) 
Tror jag ska sköta Aprilia imorgon också, och på kvällen kanske till Vasa---> eller så ska jag baka, Mela och jag ska sälja på en *marknad* eller vad det heter. ( på lördag) 

Nu ska jag gå till Turbo och sen kolla pll gissar jag.. ;) 
 
 
 
L
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela