♥EmelieLinnJosefine♥

#peace

Publicerad 2013-06-20 21:52:21 i Allmänt,

Hei! Igår var jag och städade till moffas, från 12-14.30 cr. Fick mig en slant (Y) :)
Sen kom jag hem och åt och så gick jag ut och klippte gräset. Kl 18.00 for Elin & anna o jag till finnholmin och simma. Var ganska kallt, enlit mig. Sen gick vi till sale och köpte kladd kaka och godis. 
Och så fortsatte vi kvällen hos mig framför pll. Somnade ganska fort igår som tur. Har inte sovd bra på länge så de behövdes. 
Idag har jag städat här hemma på övre våningen, flyttade lite i mitt rum. Sen så har jag kollat pll. 
Ska ta och kolla ett till nu innan jag går och sover. 
Imorgon ska vi vara på villan då de är midsommar. 
Jeep, gonatt! :) <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela