♥EmelieLinnJosefine♥

I brist på annat..

Publicerad 2013-06-16 17:14:00 i Allmänt,

 
Du heter: Emelie
Smeknamn: Eme, (empaah)
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Ingen spec
Beroende av: 
Platt tangin .
Vad tror folk om dig?
Vet inte.
Vad får du oftast komplimanger för?
Min hårfärg och mina ögon.
Hur imponerar man på dig?
Hah, jag vet it
Brukar du skratta för dig själv? 
Jao 
Hur svarar du i mobilen?
Hej
Brukar du komma i tid?
Typ alltid
Vad tycker du om fötter?
Fula, haha
Hade du en bra kväll igår?
Joop
Favorit dryck på morgonen?
Apelsinjuice,mehukatti
När brukar du oftast gå och lägga dig?
skillnad på, nu på sommarlovet så typ 22-03 
Är du blyg?:
Ibland
Sysslar du med någon idrott?
Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Dont ask me
Har du spytt offentligt?
Hah, vet ej 
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?
Allt som pojkar gör
Är du nöjd med ditt liv?
Ja!.
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jo
Du samlar på:
Inte na
Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
Miss nobody 
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa, ge åt dem fattiga, laga om mitt rum osv. 
Vill du gifta dig: 
Jo.
Vill du ha barn: 
Joo
Är du musikalisk?:
Spelar piano, så ja
Vad dricker du helst när du är törstig:
mehu katti 
Biter du på naglarna: 
Joo :-( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela