♥EmelieLinnJosefine♥

sweet

Publicerad 2013-07-26 21:29:23 i Allmänt,

Tjaloo! Igår steg jag upp klockan 8:a och började laga mig. 10-tiden kom Martins till oss, och så började vi fara mot kalajoki. Kom dit en halv ett kanske? Hyrde stuga och sen började vi gå mot stranden. Stekte och på på beatchen, simmade o hade det allmänt shönt.
Sen mot kvällen for vi till abc och åt ( lööövbiff <3 ) o sen och åt glass. Sen for vi mot stugan, satt och spelade kort o chillade. 22-tiden for vi till stranden och såg på solnedgången o fotade. Vackert! 
Sen somnade vi ganska fort.
Idag låg vi på stranden o stekte ännu mera! Var så shönt o varmt. Sen for vi hem en 1-2 tiden. var en bra resa. ( såg Lina där o, längesen <3 ) 
Nu är vi på villan med fam Rönnlund o svenskarna, har ätit gott o så har nico o jag varit och rott. 
 ♡
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela