♥EmelieLinnJosefine♥

stronger

Publicerad 2013-07-18 17:30:00 i Allmänt,

Halå! Fy vilket dåligt väder de här dagarna. Typ ingen sommar mera. :( 
Berättar kort om de här dagarna sedan lägret. På lördag så satt jag hemma och kollade pll.Sen på söndag for vi till fam Amoako och så hade dem barnvälsignelse för Evelyn. <3 På måndag & tidsag var jag bara hemma och hade det allmänt tråkigt. Men igår till så for Nico och jag till Addes. Adde och jag for kiosken och köpte något gott, sen spelade vi kort, åkte vatten skoter, :D jätte kul. Och så badede vi bastu och simmade. Och jag provkörde en mini fyrhjuling (Y) For hem något efter 11. 
Idag har jag skött Aprilia, och så kom Evelyn, Kevin o Sus hit en stund. A for hem halv 4 så sedan dess har jag chillat. Snart kommer Mela hit för övernattning. Wiie! :D 
 
 
 
Bild från i söndast! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela