♥EmelieLinnJosefine♥

love will hurts

Publicerad 2013-07-24 16:53:54 i Allmänt,

Halloj! Igår for mami och jag till Jakobstad och shoppade. Kom dit 1-tiden. Jag hittade ett par svarta converse för bara 37€, en tröjja för 7€ o nya under byxor. Och så en bondeo ( vit & spets) 10€! Tack mamma för alla saker <3 
Sen for vi och åt på en restaurang/pizzeria, gott. 
Efter det gick vi en stund till och så började vi fara hemmåt. 
 
På kvällen for vi till villan en stund, efter det nördade jag datorn. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela