♥EmelieLinnJosefine♥

Läger

Publicerad 2013-07-13 13:02:36 i Allmänt,

Hej hej! Nu är jag hemma från värdens beeesta läger. Åh det var så bra! Jag skulle ha kunnat vara 10 dagar till. 
Saknar redan alla så mycket. Årkar inte berätta allt om alla dagar men berättar lite.
Vi har haft en tävling under hela lägret, och dem som vann fick bio biljetter. Tyvärr vann inte vi, men grattis till er som vann! :) Men vi fick godis som pris. I den tävlingen skulle vi bla. spela fotbloll, ha afrikas stjärna ( irl då) och så hade vi bamboozed ( skit kul att kolla på :D ) Och så en kväll kollade vi film. ( kan hända att jag glömmer saker nu ) 
Och såhade vi i dear you to mot ledarna, jag skulle snurra tills jag föll mot Jonnis, usch jag trodde jag skulle svimma.. En morgon var ledarna kidnappade så vi fick söka efter dem, gick 3 km fram å tillbaka, fick uppmaningar på vägen. Hittade dom i källaren sen. 
Åch så har vi varit och simmat, men jag for bara en gång. 
Mela och jag har suttit och spelat fusk arab på fritiden. 
Och så har vi spelat mycket volley boll! 
 
Varje dag ( nästan) hade vi undervisning, som var jätte bra. Vi hade bla om Fadern, sonen, den heliga anden, bibeln, bön, dopet, Nothing but love for you, vad är kyrka. Åch tvåorna undervisade oss om, att andas frukt, förlåtelse, Hänsyn till våra med människor, Gudsrustning. 
Allt var jätte bra och intressant. 
 
Näst sista natten så trodde vi att ledarna skulle väcka oss så vi for till bastun och sov kl 2.30? och var där till 4.00 tills vi insåg att dom kommer inte att väcka oss, haahha, då var vi uppe i onödan. Men kul var det! 
 
Sista dagen hade vi program för ledarna och dem för oss. Vi hade duett, smink tävling, påståenden ( om dom svarade fel fick dom lera på sig ) och så hade vi att drama, och att dem skulle dricka och äta något äckligt. Dem hade ett drama för oss som var väldigt humor! (Y) 
 
Sen hade vi frivillig bön varje kväll, som också var hjätte bra. 
 
Sista natten var vi uppe till 5, sen somnade vi.. Buhuu. haha :D 
 
Sista dagen så städade vi, hade undervisning från tvåorna, och så skrev vi fina saker på ett papper till varann. 

Sen var det avslutning, och vi fick en ros och diplom och jag blev lägrets serve! :D 
Sist så for vi till kokkas och vissa blev döpte och så tog vi grupp foton.
 
Kommer sakna alla så mycket. Det var det besta lägret jag varit på. alla var såå underbaaraaa! <3 
Tack alla, det kommer vara ett minne för live! 
 
Nu laddar jag upp massor med bilder för jag orkar inte skriva mera :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela