♥EmelieLinnJosefine♥

Happy birthday

Publicerad 2013-07-22 10:42:32 i Allmänt,

Hei! Kom mig fram till Elin efter en jobbig halvtimme. Hade en stor säck med mina grejjor på cyklen. Det regnade, och cyklen hade punka. :S Men jag kom mig fram. Heh, då jag kom så satt vi och väntade på Anna. Sen spelade vi kort och åt gott. Vicki kom också dit en stund. Senare på kvällen kollade vi på Grown up. Sen for vicki. Och vi chillade åpå, spelade twister. Ehehe...Var inte så bra jag. 
var uppe till 3.30 hehe. Sen igår så for jag hem från elin halv 3 och så började jag laga mig. Sen for vi på Mela o Mindas kalas till kl 6. Var där till 8-9 tiden. Åt gott och chillade. :-) Sen kollade jag 2 filmer på kvällen en svensk o en norsk.. 
Idag vaknade jag 7.15 :/ Skulle till Hvc, för hade massa utslag på händerna o Ansiktet. De kom fram till att jag har svinkoppor så nu ska jag ta pensilin i 7 dagar. Uch. 
 
Men idag är det ingen vanlig dag för det är melas födelsedag! <3 
 
Finaste kusin, utan dej skulle jag inte klara mig. Vi delar allt. <3
Tänk att få ha en sån snygg kusin som dig. Awesome. 
Grattiiis!! <3 <3 :) 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-22 11:37:29

oj tack igen eme, du e bäst !! <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-22 15:16:51

Due! <3 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela