♥EmelieLinnJosefine♥

Fight for true love

Publicerad 2013-07-02 12:28:00 i Allmänt,

Hei! Usch vad det regnar idag,men ganska mysigt för jag orkar inte göra något heller. 
Mina enda planer är att packa in för lägret, tvätta kläder, städa upp i rummet & kolla dem 2 sista avsnitten i pll. 
Eller kommer det kanske ut ett nytt idag? Måste se..
Ska ha packat ganska mycket eftersom lägret är i 10 dagar. 
Hopppppppas det är bra väder då!!!!
( oo jag vill laga naglarna idag också ;) ;) ) 
 
Har inget att blogga om nu så hejdå! :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela