♥EmelieLinnJosefine♥

Grattis

Publicerad 2013-12-02 17:37:00 i Allmänt,

Till mig själv! Idag blir jag 15-år, wohoo! <3 Har fått mig jättefina persenter från bror, mamma o pappa och kompisarna, taack!♥
Tofforna fick jag av elin, så dom gick jag runt med idag första timmen. Ramen fick jag av Eve, så himla fint! Sen fick jag 2 biobiljetter av bennen! Och så, handkrämen, sockorna och ett presentkort till h&m av mamma och pappa! Riktigt bra dag har det varit. Fått massor med kramar och grattisar. <3. Som avslutning på min födelsedag ska jag och mamma gå ut och sen går jag i bastun och avslutar med dh. Ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela