♥EmelieLinnJosefine♥

Vasa

Publicerad 2013-08-13 19:08:46 i Allmänt,

Kom just hem, for med Bennen& Jota till stan istället så kom mami efter. Jojo, köpte en concealer, mamma kköpte åt mig;  en skolväska ( #LOVE), söta post it lappar, pännor, och sånadäran bläck färgade pennor, 5 par sockor, tuggummi. Tack mami.♥Och så åt vi på Mäcken, första gången sedan påsk jag åt en hamburgare, mums. ♥ Sen for vi till Nicos nya lägenhet, snygg! Sen for vi hem, köpte glass på hemvägen, långafarbron röd. #coolpeps.
 
Sitter med nån färg i håret nu som ska göra att det börjar glänsa och göra nån färg. Äh, jag vet inte. Ska iallafall gå och ta bort det nu. Sen lägger jag på DH, eller göra något chill. 
 
Vanlig skoldag imorgon då, back on track. 
 
Visar min väska sen någon gång. Hejdå! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela