♥EmelieLinnJosefine♥

Publicerad 2013-08-24 15:05:00 i Allmänt,

Hejsan! Igår var skoldagen helt chill, men hade ett moddeföhör och ett geografi kart föhör. Båda gick rätt okej, eftersom i modde fick man ha en lunt lapp!? Jo, sen slutade vi klockan 2. Sen något efter 5 for vi och hämtade Elin och sen mot Juthbacka, gjorde ett stopp vid Abc. Haha! Väl framme vid juthbacka gick vi och sökte upp Eve& Vicki. Och så gick vi och på.. Sen mot kvällen var vid med Saarela och Eric. Och så for vi en 10 tiden hem. Köpte bara remmar där! Här är ett colage från igår.
 
Imorse kom mamma och väckte mig, för hon ville ha remmar..? Så somnade inte om efter det heller. Åt morgonmål och sen for Mami och jag till Ulot och plockade lingon. Fick 1 1/2 hinkar. Sedan dess har jag bara kollat dh, och ätit upp alla mina remmar ( Misstag). Ikväll ska jag bara ta det lungt, och inte göra någonting. 
Har haft så mycket läxor varje dag denna vecka så det behövs. Jo, hehe! Fint fint colage detta också, :) 
Hejdå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela