♥EmelieLinnJosefine♥

xox2♥

Publicerad 2013-08-12 10:44:00 i Allmänt,

Hej! Igår så städade jag äntligen mitt rum, haha! Sådär passligt till skolstart. Talade med N i nån timme i telen, behövligt värre! Sen på kvällen kom Anna, Vicki & Elin hit, chillade bara o kollade världens mest sämsta o konstigaste film. E&V for ganska for så Anna stannade nån timme efter. Sen när hon for hem satt jag och chattade med typer i väntan på att mami å papi skulle komma hem från Tallin. Dom kom hem något före ett, då hade dem med några presenter. Wioo. Fick en tröjja, godis och en plåmbok. Tack så mycket! ♥ 
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, vill inte bara ha tråkigt, för imorgon börjar skolan. Blää! :( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela