♥EmelieLinnJosefine♥

sommaren 2013 är slut!

Publicerad 2013-08-12 22:04:00 i Allmänt,

Sorligt men sant. Om 54 min är sommarlovet över. Ska laga ett inlägg sen om hela sommaren med bilder&sånt. Har varit en annorlunda sommar men endå rolig ( så säger jag varje år, jojavet). Vet inte hur jag ska orka stiga upp imorgon, ska upp redan 6 för att inte bli försenad första dagen. ( har en tendens att bli det). Ett pluss finns ju i alla grejjer. Det enda positiva är att man får träffa kompisar dagligen o att man får rutiner. Hatar dem första dagarna i skolan för dem är så jobbiga o det är ingen mening med dem. 
Nog om det. Ikväll har vi varit till villan en stund, o så har jag fått Nicos klädställning, men har massor med olik färgade hängare. Ska köpa dem imorgon.
Imorgon efter skolan så far vi till stan, checkar Nicos lägenhet o sen och shoppa skol stuff. Nåja, ska börja sova nu. Godnatt! (: <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela