♥EmelieLinnJosefine♥

Tips!

Publicerad 2013-08-31 13:54:47 i Tips,

 
Den större " burken" är salt, man tar lite och gnider in i händerna ( det ska vara väldigt lite). Sen så tvättar man händerna och dem blir väldigt lena. Det är Exfoliating Body Scrub.

Den andra så är en kräm som man smörjer in, ett väldigt tunt lager. Sen så far den in i huden väldigt snabbt. Det är body butter.
 
Är dock ganska dyra produkter, men huden blir väldigt skön & behaglig. 
 
M&P, hade hem den från Tallin. Men det finns att köpa på andra ställen också!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-08-31 14:03:42

Sv: Tack så mycket! :D

Svar: Varsåågood! :D
Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela