♥EmelieLinnJosefine♥

Sommaren 2013

Publicerad 2013-08-28 13:08:00 i Allmänt,

Har ju sakt att jag skulle skriva om sommaren så här kommer det, kommer inte i ordning men! 
 

Mys med kusiner, båttur till gämbä moster och morbror.
 Pickning med Anna&Elin, Mela&jag lagade Dipday/ombre, Minda&Mela & jag tältade vid deras villa♥
 
 Kds, bästa lägret hittils! Sommarens höjdpunkt 1
 
 Evelyns välsignelse, promenad i regnet men M&M, Villa bygget.
 
 Å, sommarens höjdpunkt 2. Kalajoki med fam Martin. Sola sola, bada bada, kort spelning, glassmonsters, promenader i solnedgången, love♥
 
Var till nabben med moffas båt ( utan moffa ), var och shoppade med mami till jakobstad, villa livet, ut och ro med Nico.
 
 "midsommar" fest med Martins, badtunna, vattenskoter, fotografering, ( kan inte stava) " capter the flag? ", god mat, FEST♥
 
 Kevin blev 4år, konstens natt med dem besta, chill med Elin, Prilis e fin, m&p kom hem från Tallin med presenter! 
 
Saknar alla saker jag har gjort den här sommaren, det har varit bäst. ♥ Har umgås mycket med Mela också, fast det inte finns så många bilder på oss. Och Adde, vi har alltid det bäst på sommaren!! Utan att adde skulle komma hit skulle det ju inte vara någon riktig sommar?! :o Love♥ Har varit mycket med mina andra kusiner. Elin Anna och jag hade sleep over, och långa kvälls häng. Så har vi byggd på villan, det går framåt! Och så var ju det där bästa lägret med bästa människorna. I början av sommaren skötte jag ju Priillon också, och i slutet av sommaren jobbade jag på Sale. Har gjort så mycket mer än vad som jag skriver och det syns på bilderna!  Sommaren har varit perfekt! ♥ 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Milina

Publicerad 2013-08-28 14:35:19

Tack så mycket!

Fina bilder :)
Kram!

Svar: Tack så mycket! :) Kram!
Emelie

Postat av: Felicia

Publicerad 2013-08-28 16:01:15

Sv: Tack så jättemycket!
Allt bra? kram!

Svar: Ja allt är nog bra! Själv då? Kramar! :)
Emelie

Postat av: Bennen

Publicerad 2013-08-28 19:29:28

Hej Eme! 😊

Svar: Hej hej Bennen! :D
Emelie

Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Publicerad 2013-08-29 11:35:22

sv: Tack så jättemycket för din fina kommentar:)

Svar: Varsågod fina du! :)
Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela