♥EmelieLinnJosefine♥

Nice day!

Publicerad 2013-08-16 20:37:44 i Allmänt,

Hejsan! :) Inatt har jag sovit 11 timmar, typ rekord? Somnade lite efter halv tio och vaknade halv 9. Sen for vi till sjukhuset till hudpolikliniken. Fick salvor därä! Sen for vi in till stan & shoppade, jag köpte en tröjja, jätte shönt material, hårfärg ( rött ), sen köpte mamma åt mig ett par byxor och ett par legjins o en halsduk. Tack! ♥ Nöjd åkte jag hem! Sen på eftermiddagen for vi till villan en sväng o slipade, sen en vändo till moffa. Efter det då vi kom hem så färgade mami mitt hår ( aj) o sen kom Evelyn hit och vi skötte henne, söte vän! Nu har hon farit hem och jag ska bara chilla resten av kvällen. Ha  en bra kväll!
 

Kommentarer

Postat av: zara

Publicerad 2013-08-27 14:54:57

jätte snygg tröja !! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela