♥EmelieLinnJosefine♥

love the lovers,love the haters

Publicerad 2013-08-30 21:12:24 i Allmänt,

Hejsan! Sitter hos Amoakos nu med Bennen, vi har skött Evelyn&Kevin ikväll. Skoldagen var annars helt normal, fick väldigt dåligt i geografi föhöret. Hade övat väldigt mycket och kände att jag kunde det, men tydligen inte. Men geografi är det jag är svagast på, så jag måste kämpa det här året. 
Imorgon så är det ju villa avslutning. Så vi, mikanders o morfar ska till villan. Kanske kommer någon annan också. Men man får ju inte skjuta raketer i år pga av torkan, men som tur får man ha på marshaller o ha sprakan stickor. 
Men Mela kommer inte, så synd :(( Krya på dig min själsfrände ♡ 
Bloggar mer ordentligt imorgon, godnatt! 
Evelyn & jag 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-31 13:59:12

ååh vad söta :D

Svar: Tack så mycket! :)
Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela