♥EmelieLinnJosefine♥

kauniis!

Publicerad 2013-08-25 22:17:52 i Allmänt,

ändringarna i bloggen tar längre än planerat, hittar inget bra ställe att laga headern på. Men imorgon ska jag söka videre! 

Mamma&jag cyklade till villan idag där fam Amoako var och moffa. Kevin o jag var o rodde med gummibåten. Sen for vi alla till moffa och drack kaffi. Cyklade sen hem, då städade jag upp i rummet och sen for mami o jag och simmade, det börjar bli kyligare. Satte på dh sen. Och avslutade kvällen med en dusch med ljus på! ♥
Oj vad de har blivit mörkt ute nu förtiden. :o Men mysigt värre! 
Imorgon blir det skolan då, wihoo.
Godnatt! :)
vacker bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela