♥EmelieLinnJosefine♥

Dagen!

Publicerad 2013-08-29 20:45:35 i Allmänt,

Hejsan! For nog till skolan idag. Märkte att det var halva klassen som är förkyld? Efter skolan for vi på teori från 16.25-17.25 och sen hem en stund och sen for Ben jag och Papi till Farmor. Sen här hemma blev det plätt kalas, nami, tack Mamma! :) Ska gå till Turbo nu och sen laga läxor och gå i duschen. Ojoj, borde laga läxorna lite tidagare kanske? Får se vad jag hittar på imorgon. Hörs! 
 
 
En gammal bild, då jag ännu var brunett!
 

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2013-08-30 20:20:46

Jättefin!:)

Svar: Tack så mycket! Själv är du super vacker! :)
Emelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela