♥EmelieLinnJosefine♥

nu helg

Publicerad 2013-09-13 19:38:06 i Allmänt,

Hejsan! Idag är det fredag, så skönt med helg. Har varit en jobbig skolvecka,har varit så trött hela dagarna. Igår var jag på teori, och sen hann jag bara städa halva rummet så fick jag sluta. Sen gjorde jag ingenting mot kvällen. Idag efter skolan så for jag till frissan, hade vita toppar. Så håret känns mycket friskare nu. Och så var vi och handlade, och sen efter Nico till tesses. Åt taco fredagen till ära, namii! Ska kolla pll, dh eller någonting nu. Ha en bra fredags kväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela