♥EmelieLinnJosefine♥

-No com-

Publicerad 2013-09-05 20:07:36 i Allmänt,

Hejsan! Jag har inte haft tid att blogga idag, jag for på teori direkt efter skolan. Och sedan jag kom hem har jag städat upp mitt rum och läst på geografi föhör kommer gå åt skogen. Imorgon är det fredag, fest. Far kanske till stan med Mela, annars är jag hemma. På lördag ska vi flickor till Elins på bus. Och sen sover jag där. 
Hoppas det blir en bra helg nudå. 
Har inget att blogga om idag direkt, så onödigt att skriva, så hejdå! 
 
 bild från villa avslutning, mindda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela