♥EmelieLinnJosefine♥

cutis

Publicerad 2013-11-21 20:28:10 i Allmänt,

Hej! Började dagen med att missa bussen, suck. ( så jobbigt då varenda buss chaufför kommer annan tid än de andra). Men mamma hann skjutsa mig till kvimo. Så steg på där. Hade ganska så flipp i bussen då Elin råkade trycka på stopp knappen och bussen stannade! Nåjo, annars gick skoldagen helt okej. Hade allmänt dämp dom 2 sista lektionerna men. Hade teori som vanligt efter skolan. Ikväll har jag bara städad rummet och spelat piano. I morgon är det fredag, det betyder att Aprilia kommer hit och ska vara här hela helgen. ( ihelgfårhonvaraminlillesyster<3). Ska börja sova nu, så jag orkar mig upp imorgon. (Nydagnyatag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela