♥EmelieLinnJosefine♥

a-time

Publicerad 2013-11-05 20:03:05 i Vardag,

Hej! Var hem idag också, har bara tagit det lugnt och kollat på dh och testat ny sminkning och så. Nu ikväll har jag börjat känna mig bättre så jag far imorgon. Har hörförståelse prov imorgon i engelska och sen tror jag att jag skriver engelska provet på håltimme, första gången jag är säker på att jag kan det. Och så har vi tydligen fysik föhör.Annars är det normal skoldag. I morgon fyller också pappa, så ska fira honom då!☆ Ska gå i duschen snart, först ska jag läsa på föhör och lägga på en face mask. Och så ska jag fösöka ta en tidig(are) natt än annars. Bloggar imorgon, ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela