♥EmelieLinnJosefine♥

soova! ♥

Publicerad 2013-08-20 21:07:34 i Allmänt,

Hej! Blir oftast kvälls bloggning nu förtiden. 
Idag har skoldagen gått bra, har höga krav på mig i  år så måste vara skärpt på lektionerna och göra läxor ( dethär är ovanligt för min del). nåjo, efter skolan så for jag på piano, hann inte med så mycket, meen. Efter så for jag och köpte ett glass packet, omnomn. For hem då Elin va färdig. Då åt jag och lagade läxor. Sen åt jag den underbara glassen framför ett Dh avsnitt. Och så kom Bennen hem från Svergie, med godis, omnomn. Taack♥ . Har bara chillat idag, eheh. Trött är jag! 
Ska nog snart börja sova.. hihi, godnatt! :) 
 
Ps; åt en halvtesked blåbärsjoghurt idag ( den såm innehåller mjölk). Applååder! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela