♥EmelieLinnJosefine♥

små töösar!

Publicerad 2013-08-26 20:33:44 i Allmänt,

Hejsan! :) Konstig skoldag idag, eftersom dem flesta nior år på lägerskolan så har vi lite annorlunda skola. Började med hål,gick och köpte halstabletter, feel lonley. Haa! Sen så lagade jag en läsförståelse och sen matiin. Sen gick jag på promenad 6km på 50min. Och tillsist så hade jag husa med Elins grupp. Hade allmänt flipp idag med dessa tösar---> 
Haha. Dom har inte lärt sig att inte använda min telefon. 
åh, är så förklyld så orkar inte fara till skolan!! Haha! :D 
Ska se idol nu, hejdå! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela