♥EmelieLinnJosefine♥

Best!

Publicerad 2013-08-04 12:04:05 i Allmänt,

Hade en sån kul dag igår med fam Martin på deras villa. 
Vi badade badtunna - körde vatten skoter ( även jag fick köra) - spelade kort - simmade - hade läs:( kan ännu inte stava det) caped to flag?? - fotograferade- hade för kula shämt ( go Adde)
Var en riktigt bra sommar kväll som man inte glömmer! 
 
'
Finaste syrran o jag!

Niklina o addos!
 
Diggar denna bild till 10000!! 
 
 
Man blir så glad i ♥ av att umgås med dessa underbara ( underliga ) människor!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela