♥EmelieLinnJosefine♥

Back on track!

Publicerad 2013-08-13 18:57:22 i Allmänt,

Första dan av skolan avklarad, wioo! 
 

Hej, hade chill dag i skolan då det var första.Men hade så sjuk mage på morgonen så jag trodde jag skulle spy. Hade en samling med hela skolan, och sen med klassföreståndaren då vi fick skolkalender och information om lägerskolan. Sen åt vi och for hem.Imorgon är det vanlig skoldag.Ska väll laga något att äta åt mig nu och sen far vi till stan efter Mami har kommit hem. Det jag ska med hem är, en skolväska, nya pennor&sudd, härspännen och nå smink. Skulle vilja köpa hårfärg också, hehe. Ska laga det i någon röd nyans.   
 
Här är vårt shema för denna period, måste säga att det var ett väldigt bra! Ledigt varje dag en timme.#like
 
Måndag: Håltimme, Fysik, Modde, LUNCH, Jommpa, jommpa, MELLIZ, Elevhandledning
Tisdag: Engelska, Samhällslära, Geografi, LUNCH, Modde, Ma, MELLIZ, håltimme
Onsdag: Samhällslära, Religion, Engelska, LUNCH, Fysik, Ma, MELLIZ, håltimme
Torsdag: Håltimme, Ma, Samhällslära, LUNCH, Finska, Hälsolära, MELLIZ, modde
Fredag: Geografi, Finska, Religion, LUNCH, Ma, Mo, MELLIZ, håltimme 
 
Ganska chill period faktiskt. Nice! Vi har fått några nya lärare också. Yeah! 
 
 
Våran vackra kaldender, hehe :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela