♥EmelieLinnJosefine♥

Roar.

Publicerad 2013-09-15 17:02:55 i Allmänt,

Tjabba! Idag har jag inte gjort någonting känns det som. Läst lite på rella prov, sen kom moffa hit på mat. Brygga stek, mm! ♥ Sen satt jag och spelade word in a pic med papi, och så nu har jag nördat pll. 
Ikväll ska jag "fixa" mig inför kommande vecka, och så ska jag öva piano och läsa lite mera på rella. 
Hoppas det blir en bra vecka, ska till vasa någon dag också till nico..Ska ett par nya ugs,kort skaftade och så någon tröjja. Nu kan det ju börja bli lite mera höst, är ju 20c på dagarna ännu, lite kyligare kan det ju bli. 
Nåjo, nu ska jag fortsätta med mitt. Ha en bra sönadags kväll! ♥ 
 
Bild från sommar konferensen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Hejsan! Jag är en glad tjej, 14 vintrar är jag. Jag går i Tegengrenskolan i 9:an. Spelar piano på fritiden, umgås med vänner & mm. Jag bloggar om vardagen, lägger ibland upp outfit bild, och såna saker. Fotar oftast med min telefon kamera. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela